- Az elutasítások, NEM-ek és kudarcok valódi oka és kezelése.
- Kilenc leggyakoribb hiba, amit időpont egyeztetésnél elkövetünk.
- Telefonálási forgatókönyv tematikus felépítése.
- Hideg hívás, ajánlásra hívás működő forgatókönyvek bemutatása.
- Sikeres időpont egyeztetés szabályai.
- Gyakorlat: saját szöveg írása
2.) modul: Kifogáskezelés
- Mi a kifogás?
- Valós és vélt kifogás.
- Honnan tudom kideríteni mikor melyikkel, találkozom?
- Kifogás kezelés alapvető szabályai.
- Nyugtázás az értékesítő elengedhetetlen fegyvere.
- Összes szóba jöhető kifogás összeírása.
- Összes szóba jöhető kifogás kezelése (működő, kipróbált módszerek)
- Valós kifogások kezelése.
3.) modul: Gyakorlás
- Éles hideghívásokat fogok a csapat előtt indítani és épp ezért címanyaggal érkezz.
- Ha a te címanyagodból telefonálok és sikerül időpontot csinálnom, akkor te fogsz helyettem kimenni.
- Gyakorolni fogjuk a kifogáskezelést, hogy kommunikációs késés nélkül minden kifogást profin le tudj kezelni! Ehhez egy nagyon jó módszer mutatok amit te is fogsz tudni alkalmazni.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.