Akció!

ÜGYFÉLSZERZŐ KURZUS Online

30 000 Ft 9 900 Ft

Milyen előnyökhöz jutsz az Ügyfélszerző kurzus programmal: 

  • Megmutatom mit tudsz tenni ezekben a korlátozásokkal teli nehéz időkben.
  • 6 konkrét dolog, amit tudsz tenni ebben a válságos időszakban annak érdekében, hogy jól átvészeld anyagilag ezt az időszakot.
  • 6db ügyfélszerző csatorna beindítása (garantáltan sok ügyfeled lesz)
  • Újabb ügyfélszerző módszer az írásos bejelentkezés Messenger vagy email vagy sms.
  • Konkrét sablon emailket és szöveges üzeneteket kapsz tőlem, amit azonnal tudsz használni
  • megmutatom a saját bejelentkező e-mailem, amit én küldök a leendő ügyfeleimnek és működik!
  • Ajánláskérés a következő ügyfélszerző csatorna, amiről oktatást fogsz hallani, hogyan kell külön ajánlás kérni, úgy, hogy kapj is, külön az ismerősöktől – a meglévő ügyfelektől – az új ügyfelektől.
  • Mindegyikre telefonos szkriptet fogsz kapni tőlem, amik működnek.
  • Itt már lesz egy feladat, amit meg kell csinálnod és nekem elküldenéd emailen.
  • 5 db konkrét ajánlás kérő módszert mutatok be neked – konkrét szövegek, amiket el is tudsz olvasni – ki is tudsz jegyzetelni
  • Hideghívás mint ügyfélszerzés a következő.
  • Nem kell szeretned, elég csak jól csinálnod.
  • A legfontosabb irányelvek a telefonáláshoz!
  • Érzelem mentesen úgy, hogy érzelmet váltsunk ki… tippek- technikák!
  • Az értékesítés és hideghívás mennyiségi munka… mire figyelj pontosan.
  • Vezess statisztikát, amikor telefonálsz, de mit miért pontosan?
  • Elutasítástól való félelem?
  • Hogyan érd el, hogy ne kapj nem-eket – elutasítást a hideghívásnál! (A legfontosabb)
  • Egy nem az nem nem, az csak annyit jelent most nem!
  • Csináld gyorsan. A gyorsaság szerepe a hideghívásoknál!
  • Amikor nem döntéshozóval egyeztetünk…
  • Kérdések szerepe a hideghívásnál.
  • Prezentálunk vagy egy egyeztetünk?
  • Nem használnak vázlatot az értékesítők amikor telefonálnak, de miért nem?
  • Ha nem vagy jól ne csináld.
  • Magabiztosan vagy sehogy. de hogy érd el, hogy magabiztos maradj?
  • Legyen benne az egyéniséged…
  • Két lépcsős bemutatkozás mit technika szerepe és célja!
  • Ügyfél szó helyett mást használj!
  • Segítség gomb a titkos fegyver.
  • Titkárnők kapuőrökön való keresztül jutás
  • Hogyan szerezz időt magadnak, ha nehéz szituációba kerülsz!
  • Milyen típusú emberekkel tudsz találkozni a hideghívásnál!
  • Újabb írásos feladatot fogsz kapni, amit el kell küldened nekem emailen!

 

Kategória:

Milyen előnyökhöz jutsz az Ügyfélszerző kurzus programmal: 

  • 5 konkrét dolog, amit tudsz tenni ebben a válságos időszakban annak érdekében, hogy jól átvészeld anyagilag ezt az időszakot.
  • 6db ügyfélszerző csatorna beindítása (garantáltan sok ügyfeled lesz)
  • Újabb ügyfélszerző módszer az írásos bejelentkezés Messenger vagy email vagy sms.
  • Konkrét sablon emailket és szöveges üzeneteket kapsz tőlem, amit azonnal tudsz használni
  • megmutatom a saját bejelentkező e-mailem, amit én küldök a leendő ügyfeleimnek és működik!
  • Ajánláskérés a következő ügyfélszerző csatorna, amiről oktatást fogsz hallani, hogyan kell külön ajánlás kérni, úgy, hogy kapj is, külön az ismerősöktől – a meglévő ügyfelektől – az új ügyfelektől.
  • Mindegyikre telefonos szkriptet fogsz kapni tőlem, amik működnek.
  • Itt már lesz egy feladat, amit meg kell csinálnod és nekem elküldenéd emailen.
  • 5 db konkrét ajánlás kérő módszert mutatok be neked – konkrét szövegek, amiket el is tudsz olvasni – ki is tudsz jegyzetelni
  • Hideghívás mint ügyfélszerzés a következő.
  • Nem kell szeretned, elég csak jól csinálnod.
  • A legfontosabb irányelvek a telefonáláshoz!
  • Érzelem mentesen úgy, hogy érzelmet váltsunk ki… tippek- technikák!
  • Az értékesítés és hideghívás mennyiségi munka… mire figyelj pontosan.
  • Vezess statisztikát, amikor telefonálsz, de mit miért pontosan?
  • Elutasítástól való félelem?
  • Hogyan érd el, hogy ne kapj nem-eket – elutasítást a hideghívásnál! (A legfontosabb)
  • Egy nem az nem nem, az csak annyit jelent most nem!
  • Csináld gyorsan. A gyorsaság szerepe a hideghívásoknál!
  • Amikor nem döntéshozóval egyeztetünk…
  • Kérdések szerepe a hideghívásnál.
  • Prezentálunk vagy egy egyeztetünk?
  • Nem használnak vázlatot az értékesítők amikor telefonálnak, de miért nem?
  • Ha nem vagy jól ne csináld.
  • Magabiztosan vagy sehogy. de hogy érd el, hogy magabiztos maradj?
  • Legyen benne az egyéniséged…
  • Két lépcsős bemutatkozás mit technika szerepe és célja!
  • Ügyfél szó helyett mást használj!
  • Segítség gomb a titkos fegyver.
  • Titkárnők kapuőrökön való keresztül jutás
  • Hogyan szerezz időt magadnak, ha nehéz szituációba kerülsz!
  • Milyen típusú emberekkel tudsz találkozni a hideghívásnál!
  • Újabb írásos feladatot fogsz kapni, amit el kell küldened nekem emailen!

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„ÜGYFÉLSZERZŐ KURZUS Online” értékelése elsőként

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás